ST. Nicolaus

Kampaň značky Borec: Dokáž, že si skutočný borec, chráň seba aj okolie!

28. októbra 2021 – Tlačové správy
Na krízu v súvislosti so šírením koronavírusu zareagovala aj značka Borec, ktorá patrí do portfólia spoločnosti ST. NICOLAUS. Na sociálnych sieťach komunikuje, ako chrániť seba a svojich blízkych, a v limitovanej edícii dostali traja borci na etikete fľaše rúška.

Aktuálne šírenie nákazy koronavírusom je veľmi vážne a citlivo ho vníma celý svet. Zodpovedne sa k situácii postavila aj značka Borec v reakčnej online kampani na svojich sociálnych sieťach. V animovaných postoch na Facebooku vyzýva svojich fanúšikov, aby sa správali zodpovedne a chránil tak seba aj svoje okolie, aby v rámci svojich možností pomáhali blízkym, ktorí to potrebujú.

„Uvedomujeme si vážnosť situácie a chceme byť zodpovední. Preto značka Borec pripravila edukatívnu komunikáciu na svojom facebookom profile, ktorá zaujímavým spôsobom sprostredkúva praktické informácie, ako chrániť seba a svojich blízkych,“

hovorí Veronika Slováková, brand manažérka značky.

Dokáž, že si skutočný borec, naša jediná dostupná vakcína je momentálne disciplinovanosť. Ukážme, že sa vieme správať zodpovedne a spoločne čo najskôr skoncujme s touto nákazou – to je základný motív, myšlienka celej kampane.

„Už sám názov značky Borec v sebe ukrýva veľký potenciál na výzvu k zodpovednosti, preto sme sa rozhodli využiť ju takýmto spôsobom v týchto neľahkých časoch,“

vysvetľuje Veronika Slováková, brand manažérka značky.

Kampaň je podporená súťažou o limitovanú edíciu fliaš destilátu Borec s etiketou, na ktorej majú traja ikonickí borci na tvárach rúška. Aj formou zrozumiteľnej ilustrácie značka podnecuje ľudí, aby si uvedomili dôležitosť ochrany.

Kampaň z dielne agentúry Mannschaft je na sociálnych sieťach Borovička Borec nasadená od 23. marca a nateraz potrvá do 9. apríla. Svojou komunikáciou chce značka aj naďalej reagovať na vyvíjajúcu sa krízovú situáciu.

Kampaň možno sledovať na: https://www.facebook.com/borovickaborec/

Spoločnosť ST. NICOLAUS, a.s., ktorá je lídrom na slovenskom trhu, vám od roku 1867 prináša tradičné a obľúbené liehoviny vyrobené z prvotriednych surovín. Portfólio spoločnosti tvoria desiatky značiek, medzi najvýznamnejšie patria Nicolaus Vodka, bylinná Demänovka, ovocné liehoviny radu Jubilejná, kvalitné vína Slovenské Vinice, tradičný rad KLASIK a pravé ovocné destiláty ST. NICOLAUS Exclusive Edition. Spoločnosť je tiež výhradným distribútorom značiek Soberano, Lepanto, whisky NOMAD, ginov The London No.1, MOM Gin, Gibson´s, škótskych whisky Glen Moray a Label 5, karibského rumu Negrita, pravého kubánskeho rumu Santiago de Cuba a tiež vín zo Španielska, Talianska, Argentíny a Čile. Obchodné zastúpenie má aj v Českej republike a Maďarsku a svoje produkty vyváža do mnohých krajín sveta.

V prípade záujmu o bližšie informácie, prosím, kontaktujte:
Eva Fúriková, Project Manager, 1st CLASS AGENCY, tel.: +421 911 174 414, furikova.eva@1stclass.sk
Veronika Slováková, Brand Manager, ST. NICOLAUS-trade, tel.: +421 915 848 049, veronika.slovakova@stn-trade.sk

Ďalšie novinky